joi, 20 septembrie 2012

CUTII

O cutie a fost cea care mi-a starnit intereseul pentru origami.
Aceasta este prima mea cutiuta, dar si primul obiect origami pe care l-am realizat:



Si prinzand gustul, au urmat si altele si cum nu mai era mult pana la Craciun (2010), am avut si un motiv pentru decorat:

















Cu timpul au venit si alte ocazii, au fost persoane care m-au rugat sa le realizez cutii si asa s-au adunat:
















Insa am realizat cutii si altfel decat origami, pur si simplu prin decupat si lipit:

















S-a intamplat sa imbin mai multe tehnici in efectuarea cutiilor, mai ales la cele pe care le-am propus ca marturii pentru nunti:








Iata si ultimile cutii realizate:









Urmatoarea este o cutie cumparata pe care am decorat-o eu. Initial arata si pe dinafara cum se vede in interior:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu