luni, 24 septembrie 2012

Tablouri


 


Cele de sus au fost o joaca, dar cele ce urmeaza ceva serios, si asta dupa ce am vazut lucrarile doamnei Cornelia Rada , cand am ramas uimita ce se poate face cu tehnica quilling, iar acesta doamna nu doar ca are maini de aur, dar nu cred ca am intalnit vreo alta persoana care sa puna mai in valoare aceasta tehnica, asa cum o face dumneaei. Am incercat sa copii si eu (cat de cat) un tablou realizat de ea:





Dupa cum se vede, am incercat diferite combinatii de culori, dintre care una cu crem si maro inchis (cred ca si cea mai reusita, desi mie imi place cea alb-negru, e mai tinereasca si abstracta), dar nu am apucat sa ii mai fac poze si chiar imi pare rau. Am realizat acel tablou special pentru parintii mei, lor li se potriveau culorile.

Pentru urnatoarele 2 m-am chinuit sa obtin o transpunere in quilling a inflorescentei de floarea-soarelui, dar mi se pare ca nici una din ele nu e prea reusita, desi poate amandoua aduc cat de cat:




Toate tablourile mele pot fi vizualizate la un loc in pagina special dedicata lor.

2 comentarii: